Můj první nákup, vše naprosto v pořádku. Doporučuji!
Jak nakupovat
Máme pro vás tipy, jak snadno projít celým procesem od výběru zboží až po jeho objednání.
Hledání zboží
Někdo se po obchodě rád toulá, jiný jde přímo.
Pokud patříte do první skupiny, vyberte si v levém menu příslušné oddělení a v něm jednotlivé kategorie zboží, až se dostanete k cíli.
Jestliže už víte, co chcete, použijte vyhledávání. V horní části stránky naleznete řádek pro hledání, který vás ve spolupráci s našeptávačem dovede k požadovanému zboží.
Těžko se rozhodujete? Pomůžeme Vám – napište nám na náš online-chat vpravo dole.
Košík
-
Zboží vložíte do košíku pomocí tlačítka VLOŽIT DO KOŠÍKU.
-
V košíku přehledně a na jednom místě uvidíte vše, co jste do něj vložili – přesný název zboží, počet kusů (můžete je libovolně měnit) a cenu s DPH.
-
Kompletní obsah košíku uvidíte vždy, když do něj vložíte zboží nebo pokud kliknete na symbol košíku v pravé horní části stránky.
Nakupování
Nakupovat můžete jako:
-
Nový zákazník, pokud nakupujete na našem e-shopu poprvé máte dvě možnosti. Nakupovat můžete bez registrace nebo se jednoduše pod svým e-mailem a Vámi zvoleným heslem zaregistrujte.
-
Registrovaný zákazník, pokud jste již na našem e-shopu nakupovali a zaregistrovali jste se pod svým heslem. Přihlaste se. Vyplňte e-mail a heslo a pokračujte v objednávce. V případě, že jste heslo zapomněli, pošleme vám nové na e-mail, pod kterým jste se registrovali.
E-mail slouží pro veškerou komunikaci ohledně vaší objednávky, proto je nezbytné ho vyplnit.
Doprava a platba
Podle druhu zboží vám bude nabídnut typ dopravy. Jejich úplný přehled najdete na stránce Doprava a platba.
V tomto kroku košíku volíte také způsob platby. Na dobírku nelze zasílat zboží upravované nebo vyrobené na základě objednávky zákazníka. V tomto případě požadujeme platbu předem a proto vám v těchto případech systém dobírku nenabízí.
.
Shrnutí a odeslání objednávky
Před odesláním objednávky je vám k dispozici její kompletní shrnutí. Po kontrole objednávky a pročtení obchodních podmínek dokončete objednávku zaškrtnutím Souhlasu s obchodními podmínkami a stisknutím tlačítka Odeslat objednávku. Pokud chcete ještě něco změnit, vraťte se stisknutím na jednotlivé řádky KROK .....
Hodí se vědět
-
O každém kroku ve vyřízení vaší objednávky budete informováni e-mailem. Po celou dobu tak máte dokonalý přehled o tom, co se s vaší objednávkou děje a kdy můžete očekávat doručení vybraného zboží. Pokud si přejete zboží v objednávce změnit, stornovat nebo zrušit celou objednávku, kontaktujte nás e-mailem: info@levna-koupelna.cz nebo telefonicky na čísle: 777 633 902.
-
Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky u zboží, které již není možné dodat ani nahradit jiným modelem nebo pokud se jeho cena výrazně změnila. O takové situaci budete samozřejmě neprodleně e-mailem informováni, pokud nastane. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, peníze vám vrátíme na účet.
Změny v objednávce
Storno objednávky a změny adres (doručovací, fakturační) můžete do určité fáze zpracování objednávky provést tím, že napíšete na náš e-mail: info@levna-koupelna.cz. Změnu potvrdíme zpětně na váš e-mail.
Změna objednaného modelu zboží
V již potvrzené a odeslané objednávce není možné vyměnit jeden model výrobku za jiný. Napište nám proto dodatečně na e-mail: info@wellmall.cz a my s vámi tento problém dořešíme.
Změna v čase a způsobu dopravy
Změnit typ dopravy bohužel nelze.
Nehodí-li se vám potvrzený termín doručení (potvrzujeme jej e-mailem v okamžiku předání zboží dopravci), můžete se na náhradním dohodnout na naší zákaznické lince, případně v den doručení kontaktovat přímo dopravní společnost. Posunout termín doručení až o 1 týden však můžete již při vytváření objednávky, a to při napsání do poznámky.
Kontaktujte nás
Cokoliv potřebujete ve své objednávce změnit či zrušit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám poradíme.