Vážení zákazníci, INTERNETOVÝ OBCHOD A EXPEDICE ZBOŽÍ FUNGUJE BEZ OMEZENÍ. Po dobu virové epidemie dopravní společnost nevybírá dobírky, platit lze pouze převodem. Děkujeme za pochopení.
0 položek0 Kč

Doprava a platba

Vzhledem k situaci ohledně šíření nákazy koronavirem jsme nuceni od 17.3.2020 do odvolání přistoupit k dalším mimořádným opatřením.

Nebude možné zboží zasílat na dobírku.

Omezení svozu i rozvozů Vašich zásilek v regionu Olomouc, kde je aktuálně uzavřeno 21 obcí.

Tímto opatřením se snažíme omezit osobní kontakt našich řidičů s klienty. Pevně věříme, že Vám již brzy budeme moci nabídnout veškeré naše služby, tak jako dříve.

Děkujeme za pochopení.

 

Platební podmínky

Platba za objednané zboží probíhá bankovním převodem na účet vedený u FIO banky. Faktura pro uhrazení částky bude zaslána na zákazníkův e-mail uvedený v objednávce ihned po přiřazení variabilního symbolu k objednávce.

Plaťte prosím až po obdržení faktury na váš e-mail, děkujeme !!!

U některého zboží je možné zvolit platbu dobírkou. T.j. že za zboží zaplatíte až při převzetí od řidiče spedice.

Samozřejmě je možné zboží zaplatit hotově při převzetí na naší prodejně v Brněnci. (zboží je možné vyzvednou po předchozí telefonické domluvě) Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinnen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinnen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Způsob platby

  • Bankovním převodem     -      0,- Kč
  • Hotově na prodejně         -      0,- Kč
  • Dobírkou                            -    39,- Kč

Dodací podmínky

Zboží je zasíláno přepravními službami. Lhůta pro doručení objednaného zboží se pohybuje v rozmezí 3 až 7 pracovních dnů. U některých produktů je dodací lhůta 10 až 14 pracovních dnů. 

Dodací lhůty

Doba do vyexpedování zboží ze skladu prodávajícího se pohybuje v rozmezí 2 – 5 dní. Pokud je zboží skladem v hlavním skladu v Brněnci, je zpravidla vyexpedováno následující den. Pokud se stane, že zboží objednané kupujícím není ani na skladě dodavatele prodávajícího, nebo se dodání prodlouží na dobu delší než je obvyklé, je o této skutečnosti kupující neprodleně informován prostřednictvím e-mailu, jakmile se prodávající tuto skutečnost dozví. V tomto případě má kupující možnost objednávku stornovat nebo pozměnit. 

Prodávající usiluje o co nejkratší dobu expedice. 

Po vyexpedování zboží ze skladu prodávajícího je třeba připočítat dobu potřebnou pro doručení, která se u přepravní služby pohybuje v rozmezí 1 – 5 pracovních dnů.
 

Zboží při přebíraní od Dopravní společnosti Toptrans si prosím pečlivě ZKONTROLUJTE přímo při převzetí.

Balíky přímo při přebírání otevírejte, rozbalujte z originálních obalů a kontrolujte samotné zboží.

Zejména u rozměrnějšího a křehkého zboží (sprchové kouty a boxy, sprchové panely, veškerá sanitární keramika, vany, kuchyňské dřezy, koupelnový nábytek, radiátory) JE TATO KONTROLA NUTNÁ.

Na pozdější reklamace týkající se mechanických poškození způsobených přepravou

a manipulací se zbožím nebude brán zřetel.

Děkujeme za pochopení.

 

U dopravní společnosti GLS jsou podmínky pro převzetí následující:

GLS přijímá k přepravě zásilky v uzavřeném a neporušeném obalu, aniž kontroluje jejich obsah.

V tomto stavu také zajistí jejich dopravu k příjemcům, tj. v uzavřeném obalu a bez kontroly obsahu.

V případě jakéhokoliv viditelného poškození zásilky nebo obalu umožní GLS příjemci, aby ihned po doručení zkontroloval obsah zásilky. Výsledek této kontroly je doručujícím řidičem zaznamenán do Zápisu o škodě sepsaného společně s příjemcem. Zápis o škodě není uplatněním nároku na náhradu škody.

Zjevné porušení nebo poškození obalu může být rozporováno nejpozději při doručení zásilky.

O rozsahu poškození nebo částečné ztrátě obsahu zásilky musí být na místě sepsán Zápis o škodě na formuláři GLS.
V případě škody, která není při doručení zjevná, vznikne oprávněný nárok na náhradu pouze v případě, je-li tento nárok předložen Příkazcem GLS v písemné formě do 3 pracovních dnů od doručení nebo vrácení zásilky a pokud byly příčiny poškození prokazatelně na straně poskytovatele služby. Při neporušeném balení zásilky neodpovídá GLS za mechanické, elektrické, nebo elektronické poškození obsahu i když vnitřní balení zásilky bylo dostatečné.

Doprava

Výrobky jsou řádně zabaleny, před odesláním důkladně zkontrolovány. K zaslání zboží využíváme spolehlivé přepravní společnosti, které garantují včasné dodání a příslušné manipulování se zbožím.

Spolupracujeme s: PPL, Toptrans, GLS

Platby za přepravné

Cena přepravného u objednaného zboží se liší v návaznosti na váhu přepravovaného zboží. Cena se stanovuje dle ceníku přepravní společnosti.

Zásilka o váze:

  • do 5 kg              199,- Kč   AKCE 150,- Kč
  • 6 - 15 kg            299,- Kč
  • 16 - 30 kg          399,- Kč
  • 31 - 50 kg          550,- Kč
  • 51 - 75 kg          710,- Kč
  • 76 - 100 kg        850,- Kč
  • 101 - 150 kg   1 170,- Kč
  • 151 - 200 kg   1 400,- Kč
  • 201 - 300 kg   1 840,- Kč
  • 301 - 400 kg   2 210,- Kč

Váhu naleznete u konkrétního produktu v záložce Vlastnosti.

Doplatkové služby

Spedice TopTrans, kterou využíváme nabízí tyto dodatkové služby, které můžete, ale nemusíte využít:

  • TOPTIME                            Dopolední doručení do 12 hodin
  • TOP-PRIVAT                       Večerní doručení od 16 - 20 hodin
  • TOP-WEEKEND                Sobotní doručení do 13 hodin
  • TOP COMFORT                 Výnos zásilky do patra za aktivní asistence příjemce max. 100 kg/ks
  • TOP COMFORT PLUS      Výnos zásilky do patra bez asistence příjemce max 100 kg/ks

Do Slovenské republiky přepravné účtujeme dle sazby, kterou určuje náš dopravce. Pošlete adresu doručení a typ vybraného zboží a my Vám zašleme cenu dopravy k Vám.

Nutno před objednáním se dohodnout s prodejcem.

Rady, tipy a inspirace

Chcete nahradit vaničku odtokovým žlabem? Poradíme vám s jeho výběrem i instalací!

Chcete nahradit vaničku odtokovým žlabem? Poradíme vám s jeho výběrem i instalací!

Buďte při zařizování koupelny originální a vsaďte na umyvadlo na desku

Buďte při zařizování koupelny originální a vsaďte na umyvadlo na desku

Více článků


Ověřeno zákazníky

Dobrý den, sprchový kout objednaný v pondělí byl doručen v pátek, k naprosté spokojenosti, přestože jsme platbu provedli na účet. Rychlost s jakou byla objednávka vyřízena nás mile překvapila.

Vše mi bylo řečeno byl jsem spokojen na dotazy mi rádi odpověděli.

Výborná komunikace,rychlé dodání.Výrobek (sprchový kout)je dle mého názoru konstrukčně velmi dobře vyřešen.Praktické zlamovací dveře se širokým vstupem,které na trhu jsou bez podobné konkurence v techn.řešení.

žádný problém, vše vyšlo, jak bylo psáno.

výhoda je rychlá komunikace a dobré vyřízení objednávky

+ výborné! rychle a dobře

Se službami e-shopu jsem spokojena, kvalita zboží odpovídá ceně. Bohužel TOP trans rozhodně nedělá e-shopu dobrou vizitku. Zboží bylo objednáno ve středu ráno, přesně podle plánu doručeno do Plzně v 7:50 ve čtvrtek, po urgencích (dva telefonáty) bylo v rámci Plzně doručeno v pátek v 15:30.

Jeden den objednáno a druhý den doma, vyřešení problémů ihned, vynikající komunikace

nakupoval jsem poprvé celkově spokojen

Jsem absolutně spokojen, neboť i když byl drobný zádrhel, vše bleskurychle napravili!

+ cena služby ochota a vstřícnost

Vše v naprostém pořádku, ochotná spolupráce a informovanost.

Nakupovala jsem poprvé, zatím spokojenost, informace jsem dostala včas.

Vše proběhlo v pořádku,jsem spokojená

Vstřícný přístup k řešení problémů

rychlé vyřízení objednávky, rychlá doprava, vše v pořádku

zboží pro koupelnu je levnější než v řetězcích které obchodují s těmito produkty . Objednání a informace o doručení objednávky na prodejnu bylo OK. Doporučuji vsem kteří zařizují nebo rekonstruují koupelnu pro příjemné a seriozní jednání

+ solidní jednání a informace

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
OK   Další informace