Vážení zákazníci, INTERNETOVÝ OBCHOD A EXPEDICE ZBOŽÍ FUNGUJE BEZ OMEZENÍ.
0 položek0 Kč

DOPRAVA - Spediční služby - Jak se vyznat a nenaletět

21. 6. 2013  |  zobrazeno 4494×

Převzetí zásilky od dopravce

Jak překontrolovat zboží, na co si dát největší pozor, co když dopravce nechce počkat než si zásilku překontrolujete, ... co v takovém případě napsat do papírů. Nepodepisujte převzetí dokud jste se nepřesvědčili, že Vám přišla zásilka v pořádku. Vzdáte se tak všech Vašich práv pro následné, kladné vyřízení reklamace.

Informovat zákazníka

Řidič má za úkol od objednavatele dopravy (to je prodejce) včas informovat zákazníka, že se blíží ze zásilkou na místo určení. Za tuto službu objednavatel u většiny dopravců platí. Řidič by tuto informaci měl zavolat nebo poslat formou SMS zprávy nejpozději hodinu před příjezdem na místo určení.

Protože, kdo v dnešní době má čas a chuť vysedávat doma nebo na stavbě kam chtěl zásilku doručit a nikam se ani hnout kvůli obavě, že co když právě přijede a já tam nebudu. To v dnešní uspěchané době není možné.

Jestli dá řidič vždy předem vědět že se blíží nebo ne, to je věc druhá, a může za ni jen ten konkrétní řidič.

A co dál?

Každý kdo čeká zásilku je určitě natěšen na novou věc, kterou si objednal.

A co může být horšího, než když z auta vyleze otrávený řidič s tím, jak je dnes hrozný den, že nestíhá a rychle, rychle ať už jede zase pryč.

Tímto se prosím vůbec nenechte vyvést z míry!

Ten řidič je tam nyní pouze pro Vás a takto k tomu musíte přistupovat. Je za to placený a máte nárok na překontrolování.

Takže pokud řidič začne vytahovat balík nebo více balíků a hned by chtěl podpis popřípadě vybrat ještě dobírku a rychle zmizet, zbystřete.

Pokud to tak necháte - uděláte největší chybu!

Proč a v čem?

Vždy je potřeba uvědomit si, co jste si objednali a co přebíráte.

Je obrovský rozdíl přebírat třeba knihu za 300,-Kč nebo sprchový kout, vanu či umyvadlo za 10 000,-Kč.

Není rozdíl jen v částce kterou jste zaplatili, ale hlavně v křehkosti materiálu, který Vám dovezli.

Nenechte se nikdy odradit nepříjemným řidičem!!!

Máte právo si zkontrolovat zda je zásilka neporušená a hlavně jestli je obsah zásilky nepoškozen.

Nejčastější argumenty řidiče, když mu řeknete, že si chcete zásilku rozbalit a zkontrolovat

  1. Hrozně spěchám, na to tady nemám čas!

  2. Krabice je v pořádku, nejeví známky poškození!

  3. To budete rozdělávat tady na ulici?

Ano, na zásilku se těšíte nebo ji již nutně potřebujete, aby rekonstrukce koupelny nestála.

Ale hlavně se nechcete dohadovat s řidičem o tom, že máte právo si zásilku rozdělat a v klidu překontrolovat.

Ale je třeba si uvědomit, že 10 minut strávených zkontrolováním zásilky, předejdete následným problémům s reklamací. A to za to stojí.

Když si potom vklidu doma rozděláte sprchový kout a zjistíte, že je rozbité sklo nebo něco odřené, bouchnuté, tak si najednou uvědomíme AHA! To bude asi ten hlavní důvod, proč byl ten řidič tak nepříjemný a proč tak spěchal. Asi moc dobře věděl co se stalo, že mu to třeba někde upadlo apod.

Někdo si i řekne: "Ale krabice nebyla porušena! Tak jak to, že to je rozbité?!"

Je to poměrně jednoduché. Vše záleží na tom, jak s balíkem dopravce zachází. Balík může pustit na zem z výšky 30 cm a na krabici nic nepoznáte, ale to, co je vevnitř, je rozbité na střepy.

Můžete namítnout: "Ale v krabici nic neštěrchalo".

To je zase tím, jak jsou skla mezi sebou proložena ochrannou pěnou nebo bublinou. A v krabici je vše zmáčklé na sebe, aby to zabíralo co nejméně místa.

Tím pádem sklo je na střepy popraskané, ale pořád drží tvar skleněné tabule.

Ale až krabici rozděláte, tak teprve potom se na to příjde.

U akrylátové vany nebo sprchové vaničky může být uštíplý nebo nalomený růžek atd ...

A proč Vám to vlastně vůbec popisuji?

Stačilo odpovědět řidiči na jeho argumenty následovně:

  1. Dobře, ale do papíru o převzetí napíšu: Převzato s výhradou – řidič neumožnil otevření a kontrolu zásilky!

    Když potom v klidu doma zásilku otevřete a bude poškozena nebo rozbitá, zodpovídá za to řidič. Ale to se ve většině případů nestane, aby si to tam řidič nechal napsat, takže většinou rád počká než si to zkontrolujete. Opět máme vyzkoušeno.

  2. Že je krabice v pořádku neznamená, že uvnitř to bude také v pořádku (viz. výše)

  3. Nemusíte zásilku rozdělávat přímo na ulici. Řekněte řidiči, aby šel s Vámi třeba do garáže nebo do vchodu panelového domu a tam můžete vše zkontrolovat.

    Řidič je dokonce povinen Vám pomoci donést zásliku před domovní dveře. POZOR !!! Nikoliv do patra nesmíte si je plést se stěhováky.

Když bude zásilka v pořádku, můžeme řidiči papíry potvrdit.

Co dělat, když je zásilka poškozená?

V tom případě je to sice velice nepříjemné, ale řešit se to dá tím způsobem, že napíšeme řidiči do papíru, co konkrétně je v zásilce rozbité.

Pak informujte prodejce, nejlépe telefonicky, kde Vám pomohou a poradí jak dále postupovat, aby se vše dořešilo do úspěšného konce.

Rady, tipy a inspirace

Chcete nahradit vaničku odtokovým žlabem? Poradíme vám s jeho výběrem i instalací!

Chcete nahradit vaničku odtokovým žlabem? Poradíme vám s jeho výběrem i instalací!

Buďte při zařizování koupelny originální a vsaďte na umyvadlo na desku

Buďte při zařizování koupelny originální a vsaďte na umyvadlo na desku

Více článků


Ověřeno zákazníky

Vše OK. Přehlední stránky, slušná cena.

zboží asi skladem, rychlá dodávka

Obchod reaguje rychle, zboží přišlo brzy

Perfektní,komunikace také výborná,bleskově odesláno Doporučuji

Objednávka byla rychle vyřízena a dodána. Jsme velice spokojeni. 9.5. 2020 (sobota) zboží placeno a 12.5. 2020 zboží dodáno. Díky moc.

Dobrý den má spokojenost s obchodem je dobrá určitě Vás doporučí ostatním ochodní na telefonu i na odpora ,prosím mám uvás objednané zrcadlo rozměr š60xv80 jak to sním vypadá je zaplacené děkuji Hájek jiří

Děkuji za kladné vyřízení reklamace.

Velmi seriozní jednání, i v době karantény rychlé jednání, rychlé dodání zboží. Naprostá spokojenost.

Velice ochotný personál při tel.spojeni opravdu vyhovění ve všech směrech děkuji a doporučuji Antosikova

Vynikající obchod, skvělá komunikace, doporučuji.

+ Skvělý obchod, rychlé dodání zboží, jsem spokojen. Nic

V pondělí večer objednáno, v úterý ráno zaplaceno, ve středu doručeno . Naprostá spokojenost.

Dobrý den, sprchový kout objednaný v pondělí byl doručen v pátek, k naprosté spokojenosti, přestože jsme platbu provedli na účet. Rychlost s jakou byla objednávka vyřízena nás mile překvapila.

Vše mi bylo řečeno byl jsem spokojen na dotazy mi rádi odpověděli.

Výborná komunikace,rychlé dodání.Výrobek (sprchový kout)je dle mého názoru konstrukčně velmi dobře vyřešen.Praktické zlamovací dveře se širokým vstupem,které na trhu jsou bez podobné konkurence v techn.řešení.

žádný problém, vše vyšlo, jak bylo psáno.

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
OK   Další informace