Nákupní košík
Pojďte se mnou nakoupit
Iveta
+420 777 633 902
Stáhnout ebook zdarma

Reklamace

REKLAMAČNÍ ŘÁD

 

Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník a z.č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) a vztahuje se na spotřební Zboží (dále jen „Zboží“), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva Kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „Reklamace“).

Spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.

Prodávající je obchodní společnost WellMall s.r.o., Brněnec 53, 569 04  Brněnec, IČ: 28799968, DIČ: CZ28799968, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové v oddíle C, vložka 28086. WellMall s.r.o. je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává Kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

Zákazníkem našeho internetového obchodu je buď Kupující spotřebitel anebo Kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.


 

Důvody reklamace

Při reklamacích zboží se společnost WellMall s.r.o. řídí platnými právními předpisy na ochranu spotřebitelů. Reklamaci můžete uplatnit v případech, kdy spotřebitel obdržel:

  • Zboží poškozené nebo nefunkční.

  • Zboží nekompletní (např. chybí důležitá součástka apod.). Pozor: Pokud si objednáte více zboží s různou dodací lhůtou nebo z různých skladů, je možné, že vám byla zásilka rozdělena. Ověřte si rozdělení zásilky - informujte telefonicky nebo mailem.

  • Došlo jiné zboží, než kupující objednal (např. došlo k záměně zásilek na straně prodávajícího nebo na straně dopravce).

  • Právo z vadného plnění § 2165 ods. 1 Občanského zákoníku

Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list.


 

Reklamace doručovacích služeb, poškození zásilky během přepravy

Zboží, které bylo spotřebiteli zasláno smluvní přepravní službou, doporučujeme spotřebiteli ihned při převzetí zkontrolovat.

  • Zásilku si vždy prohlédněte před dopravcem.

  • V případě poškození obalu (pomačkaný, roztrhaný, rozmočený apod.) nebo v případě poškození, které je viditelné až po rozbalení zásilky (praskliny, poškrábání, rozbité části apod.) sepište ihned s dopravcem protokol o poškození zásilky, ideálně proveďte obrazový záznam fotoaparátem nebo kamerou.

  • Poté nás neprodleně kontaktujte, nejlépe do dvou pracovních dnů od převzetí zásilky. Také v tomto případě doporučujeme pořídit fotozáznam nebo videozáznam.

  • Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.

  • PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 840 775 775

  • Toptrans: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 267 101 601

  • GLS: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 840 123 456

 

  • V případě jakýchkoli problému nás kontaktujte buď telefonicky na telefonické lince 777 633 902, nebo e-mailem na adrese reklamace@wellmall.cz. Váš problém budeme ihned řešit a oznámíme vám další postup.

  • Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu - prosíme, napište nám podrobnosti prostřednictvím kontaktního formuláře a my vám následně poradíme jak dále postupovat.

 

Nároky v rámci reklamačního řízení

Spotřebiteli v případě oprávněné reklamace náleží nároky ze záruky vyplývající z Občanského zákoníku, příp. dalších právních předpisů. Spotřebitel má zejména:

  • právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, jde-li o vadu odstranitelnou

  • právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný

  • právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy

  • právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy, jde-li o vadu neodstranitelnou, bránící řádnému užívání zboží

  • právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy, jde-li o vady odstranitelné, vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží

  • právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy, jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li kupující výměnu věci


 

Termíny pro vyřízení reklamace

Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění Reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se Kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.
Dojde-li k výměně vadného výrobku za nový anebo byla-li vyměněna součástka výrobku, začne běžet záruční doba k novému výrobku, resp. k jeho nové části, znovu od převzetí nové věci, resp. věci s novou součástkou. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek podle záznamu v záruční opravě. Záznam o provedené opravě je oprávněn provést pouze autorizovaný servis.


O vyřízení reklamace a datu možného převzetí reklamace je spotřebitel informován pomocí kontaktního emailu nebo telefonu.


 

Lhůta pro vyřízení reklamace

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
V případě, že nejste spotřebitel, se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

V případě odstoupení od kupní smlouvy či poskytnutí slevy z kupní ceny je příslušná platba vrácena. Kupujícímu převodem na bankovní účet nejpozdějí do třiceti dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy.

Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné.

Náklady spojené s dopravou zboží do servisu a zpět ze servisu vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:

  • s naším reklamačním oddělením bude předem dohodnuto, že zboží dopravíte do nejbližšího autorizovaného servisu na vlastní náklady,

  • reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.),

  • prostřednictvím kontaktního formuláře zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,

  • doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).

Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží.
Např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu.

 

Postup a místo uplatnění reklamace

Pokud spotřebitel zjistí závadu na zboží, je třeba ohlásit tuto skutečnost písemnou formou na e-mail: reklamace@wellmall.cz. Využijte k vyplněn náš formulář Reklamační list. Po té bude spotřebiteli zasláno potvrzení o přijetí reklamace s postupem jak bude reklamace probíhat.

Formulář Reklamační list

V případě oprávněné reklamace má spotřebitel právo na náhradu poštovného v nutné výši. V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv).

Záruční doba platí ode dne předání zboží spotřebiteli nebo konečnému uživateli při prodeji. Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Na dodávané zboží se vztahuje záruka 24 měsíců pokud není uvedeno u jednotlivých položek e-shopu jinak.

Zboží u kterého je vyžadována odborná instalace firmou, je kupující povinen tuto odbornou instalaci zajistit. V případě, že tak neučiní, nebude reklamace uznána. Ihned po zjištění jakékoli závady na zboží, kterou chcete reklamovat, nás o tomto neprodleně informujte na naše telefony 516 413 260, 777 633 902 a e-mail: reklamace@wellmall.cz. My se k reklamaci vyjádříme co nejdříve, nejpozději do 10ti dnů. Pokud nebude telefonicky nebo emailem dohodnuto jinak, tak reklamace doručte na adresu zaslanou na váš e-mail s číslem reklamačního protokolu.

Reklamované zboží NEPOSÍLEJTE NA DOBÍRKU! Dobírky nepřebíráme !


Způsob uplatnění reklamace

Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li spotřebitel výměnu věci, má spotřebitel právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit. Vada, která vznikla neodbornou montáží nebo jiným neodborným uvedením věci do provozu, bude považována za vadu věci, pokud tato montáž nebo uvedení do provozu byly sjednány v kupní smlouvě a byly provedeny prodávajícím nebo jinou osobou na odpovědnost prodávajícího. To platí rovněž v případě, kdy montáž nebo jiné uvedení věci do provozu provedl spotřebitel a vada vznikla na základě nesprávných pokynů uvedených v návodu k montáži nebo k uvedení věci do provozu.


Důležité: reklamované zboží v záruční lhůtě musí být k reklamaci dodáno kompletní a nesmí být mechanicky poškozeno. Bližší informace o stavu vaší reklamace získáte na našem reklamačním oddělení: 516 413 260, reklamace@wellmall.cz.

 

V Brněnci, dne 1. února 2014


Levna-koupelna.cz pomohla zařídit koupelnu již více jak
9.000 zákazníkům...
...z nichž 25% nakupuje opakovaně. Expedovali jsme pro ně přes 11.000 objednávek. Přes 3.000 objednávek přesáhlo hodnotu 10.000 Kč. Tito lidé nám dali důvěru a my jsme je nezklamali. Přidejte se k nim. :o)

V tomto obchodě právě nakupuje 15 zákazníků. Ale my jsme připraveni věnovat se přednostně právě Vám!

Široký výběr zboží.
Nabízíme Vám více než
3.400 položek zboží.

Zhruba 96 % zákazníků by náš obchod doporučilo svým přátelům a známým.
nadpis

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace